Warning: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/yatemcomtr/yatem.com.tr/_kutuphane/www/giris.php on line 58

Warning: file_get_contents(http://api.hostip.info/country.php?ip=54.162.166.214): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/yatemcomtr/yatem.com.tr/_kutuphane/www/giris.php on line 58
Yasal Bildirimler - YATEM
Loading
yükleniyor...

Yasal Bildirimler

Bu sitede "YATEM Bilişim ve Teknoloji Sistemleri Anonim Şirketi" kısaca "YATEM" olarak anılmaktadır.

Ticari Marka Bilgileri

"YATEM", "YATEM logosu" YATEM'in ticari markaları ve/veya tescilli ticari markalarıdır.

Diğer şirket ve ürün adları, bağlantılı oldukları ilgili şirketlerin ticari markaları olabilir.

Telif Hakları

"yatem.com.tr" sitesinin tüm hakları YATEM Bilişim ve Teknoloji ve Sistemleri A.Ş.ne aittir. YATEM sitesi içeriğinde bulunan tüm yazılım ürünleri ve yazı, makale, fotoğraf, resim, doküman, ses, işaret ve benzeri fikir ürünleri Telif Hakları ile ilgili yasal mevzuat uyarınca korunmaktadır. Bu ürünlerin hiçbiri YATEM'in yazılı izni olmadan kullanılamaz. Bu ürünlerin herhangi bir amaçla kopya edilmeleri, tekrar üretilmeleri, değiştirilmeleri, habersiz ve izinsiz kullanımları ve dağıtımları kanuni olarak yasaklanmıştır.

Fiyat ve Garanti Bildirimi

  • YATEM tarafından bu sitede ilan edilen fiyatlara -aksi belirtilmemişse- KDV dahil değildir.
  • Bu sitede sunulan tüm fiyat ve koşullar tavsiye edilen son kullanıcı fiyat ve koşullarıdır.
  • Bu sitede sunulan fiyat listesi ve içindeki paket kapsamları YATEM tarafından önceden haber vermeksizin değiştirilebilir.
  • Eğitim ve Uygulama: Kullanıcı eğitimleri, iş süreçleri ve uygulama danışmanlığı, farklı yazılımlarla uyum, kuruluş hizmetleri ve ek yazılım talepleri proje bazında ayrıca fiyatlandırılmaktadır.
  • Garanti Süresi ve Yazılım Bakımı: Yazılımlarımızın -aksi belirtilmemişse- garanti süresi 1 (bir) yıldır. Bu süre içinde "ücretsiz olarak" yazılım terfileri (ana ve ara sürümler) yapılmaktadır.
  • Garanti Süresi Destek: Destek, e-posta ve telefon (çalışma saatleri içinde) desteğini içermektedir.
  • Garanti Sonrası Güncelleme: Garanti sonrasında sadece ara sürümler "ücretsiz" olarak yapılmaktadır. Ara sürümler ücretli yapılmaktadır.
  • Garanti Sonrası Destek: Garanti süresi sonrasında destek süreci her yazılımın ilgili sayfasında açıklandığı gibi yapılmaktadır.